דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוגות חתונה - אחת ויחידה 

מאת    [ 01/05/2012 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2698 פעמים ]

לא בכדי יש מי שמציגות עצמן לא רק כמעצבות של עוגות חתונה אלא כמי שעוסקות בפיסול מבצק סוכר. אכן, מראה העיניים אינו מותיר מקום – אף לא צר – לספק: מדובר ביצירות אמנות מכל בחינה, מכל היבט. לא בכדי שומעים לא פעם בחתונות שבחים על העוגה בנוסח 'כמה שהיא יפה, חבל לאכול אותה, שהיא לא תתקלקל'.

עוגות חתונה עמידות:

מרקמו של בצק הסוכר הוא רך ומשיי. הציפוי שלו חלק – לא מותיר גרגירים וגבשושיות. עוגות חתונה מעוצבות מחומר גלם זה מרשימות במידה המותירה לא פעם את מי שצופים בהם פעורי פה ומשתאים. זה קורה כאשר על העוגה נראים פרחים, דמויות אדם (חתן וכלה), בעלי חיים (דגים,פינגווינים ועוד) פיסול במרקם של בד תחרה ועוד. עוגה מבצק סוכר קשיחה ועמידה יותר מאשר עוגה שעשויה מהחומרים הרגילים.

בשורה התחתונה – גם עוגת חתונה אמורה  להיאכל, אבל הן החתן והכלה והן האורחים יסכימו להסתפק בצפייה בעוגה ובהותרתה שלמה עד תום טקס הכלולות, שלאחריו אכילת פרוסה מהעוגה היא מתן כבוד לסוג וסגולה לזוגיות מוצלחת.  טוב ויפה הוא מראה עוגת חתונה מושקעת, מלוטשת, מוקפדת עד רמה של דיוק בכל זים וזים בדמות הדק המפוסל עליה...

תכנון מוקדם של עוגות חתונה:

על מנת  להבטיח כי הרמה של עוגת החתונה לא תיפול מרמת השירות המקצועי שיעניקו לכם ספקי השירותים השונים, חשוב לתכנן את העוגה מבעוד מועד. חשוב שתהיו שלמים בבחירה, שתהיו מרוצים ממנה, שהיא תהיה לטעמכם (תרתי משמע).

גם אם בעיני רוחכם יש לכם דמות וצורה של עוגת כלולות מיוחדת ואתם לא בטוחים אם ניתן לממש אותה, הלכה למעשה – שתפו את מעצבת העוגות במחשבה, ברעיון, בחלום, בדמיון.

רק שתחזיק מעמד:

עוגות חתונה שעשויות מבצק סוכר עמידות יותר מאשר עוגות מחומרים אחרים. זה ודאי שיקול חשוב להעדפתה, היות שהעוגה אמורה לשהות מחוץ למקרר במשך שעות אחדות (לא אחת – ארוכות וממושכות) במהלך כל הערב הארוך של החתונה.

בחתונה שכל פרט בה תוכנן בקפידה מבעוד מועד; בחתונה שהשקעתם לקראתה זמן וכסף רב כדי לאפשר לעצמכם את הטוב והיפה ביותר בכל תחום והיבט בה; בחתונה אשר את מידת הצלחתה עשוי לקבוע הצירוף של כל הפרטים בה, גדולים וקטנים, אתם ודאי רוצים שגם העוגה תהיה פיצוץ...

עוגות חתונה הן הרבה יותר מעוגות בעוד עוגה רגילה נאכלת בעיקר בפה, זו אמורה להיאכל בע יקר בעיניים. אין ספק: עוגות חתונה  הן קטגוריה מיוחדת במינה. אחת ויחידה. הואיל ואין הזדמנות שנייה להותיר רושם ראשון, אתם ודאי מצפים ומייחלים לכך שכל מי מהאורחים שיראו את העוגה הזאת יגמרו עליה את ההלל כבר ממבט ראשון.  עוגות מעוצבות מבצק סוכר נראות מפוארות, מרגשות, ראויות מכל בחינה להיות עוגות חתונה מושלמות

עוגות מעוצבות לחתונות וימי הולדת 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב